Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ártatlan emberekből faragtak bűnözőket

Egy sörmárka pedig ártatlan emberekre ijesztett rá azzal, hogy egy moziban bünözőknek tűnő macsók közé ültette őket. Két kiváló kreatív reklám, videón.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Vannak helyzetek, amikbe senki nem keveredne szívesen. És pontosan ez minden kandikamerás videó, meg úgy általában a teljes Kész Átverés Show alapja: van egy beavatatlan áldozat, akit szinte infarktusközeli helyzetbe hoznak, de az utolsó pillanatban lehull a lepel, a célszemélyen pedig végigsöpör egy egész testes sóhajtás. A rémálomnak vége, mindenki röhög!

Terrorista-e vagy? Az vagy!

Most a Nivea rukkolt elő egy ilyen álnok kampánnyal: elhitették a kiszemeltekkel, hogy körözött bűnözőkként keresi őket a rendőrség. És van-e annál rosszabb, mint amikor lepereg a szemünk előtt, hogy hamarosan egy zárkában végezzük, azt sem tudjuk, miért, és negyven évig csak csótányokkal találkozhatunk egy nyirkos veremben a családunk helyett? A szörnyű tréfához egy lesifotós titokban lefényképezte az áldozatot egy repülőtéri váróteremben, majd a fotó hamarosan felbukkant egy magazin címlapján, az egyik utas kezében, aztán egy tévéhíradóban is, mint veszélyes terrorista, akihez senki ne menjen közel. Végül persze jönnek a marcona jagellók, és pontot tesznek az ügy végére, hogy felcsattanhasson a dezodor szlogenje:

Megbízható védelem még a stresszes helyzetekben is.

Hasonló reflexre játszott rá egyébként két évvel ezelőtt a Carlsberg sörgyártó is, csak fordított helyzetben: akkor nem az áldozat volt kikiáltva bűnözőne, hanem mindenki más, aki körülötte volt. Legalábbis az volt a cél, hogy ezt a látszatot elérjék.

Ehhez Brüsszelben egy moziba ültettek be 148 darab, nem túl barátságos kinézetű, leginkább a Pokol Angyalait idéző férfit, összesen két üres széket hagyva köztük. Odakint pedig várták, hogy a jegypénztárnál feltűnjön egy gyanútlan pár, akik vesznek két tikettet, ám amikor besétálnak a terembe, megtorpannak. Azok, akik függetlenül a látványtól elfoglalták a helyeiket, vagyis levetkőzték az agyukat elborító sztereotipizálást, kaptak egy-egy sört, meg egy kitörő tapsot a rosszarcú brigádtól. Nos, így is lehet reklámot csinálni - mit lehet, csak így érdemes.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Könnyű

Hirdetés
Hirdetés
Tovább az oldalra