Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Oroszéknál a reklám is agybomlasztó, nem csak a vodka

Hét különböző hirdetés, hét különböző módon leesett áll. Bizarr reklámpiaci húzások az atomhatalomtól.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Dehogy akarjuk mi táplálni az egyes nemzetekkel összeforrt sztereotípiákat, de hát ilyesmit, amit most a Buzzfeed kiválogatott, ritkán látunk. A népszerű tartalomgyűjtő oldal összegereblyézett egy csomó olyan reklámot, hirdetést, de még videót is, amik Oroszországból érkeztek, és bár láttunk mi már karón varnyút, az alábbi példák között akad jópár olyan, amit ha valaki bedobna egy akár mondjuk hazai reklámos meetingen, vagy körberöhögnék, vagy ferde szemmel néznének rá, komolyabb helyeken esetleg a kirúgását fontolgatnák. Íme hét húzós reklám a steril vodka és a kamerázó autósok földjéről!

"Bizalom - egy becses dolog"

Ez a mottó kapcsolódik az alábbi hirdetéshez, és ahogy látjuk, a Raiffeisen Bank helyi szervezete rendelhette meg. A börtönfilmek kedvenc és egyben rémisztő, szappanért lehajolós férfijelenetét talán még senki nem merte reklámban alkalmazni - egészen idáig. Ahhoz persze kétség nem fér, hogy rendkívül szórakoztató ez a tökösség .

Folytassa, hölgyem!

...mármint az alábbi hirdetést, a saját lábaival. Ez a bank így hirdeti a bankjegykiadó automatáját, azzal a szöveggel, hogy 0-24-ben üzemel, éjjel-nappal. Az igazi poén az volna, ha egy százkilós, farmernadrágos öregúr lépne be a felénél elharapott pavilon mögé.

Na ez viszont tényleg durva

A könnyed felvezetés után jöjjön egy sokkolóbb húzás: az alábbi szabadidőközpont elnevezése ugyanis nem más, mint Pedobear gyermeksport- és játékcentrum . Konkrétan. És konkrétan nem tűnik viccnek - vagyis valaki alighanem azt gondolhatta, hogy ez a Pedobear egy kedves mesebeli mackó, és utána sem nézett, hogy ezt a karaktert valójában az internet népe kezdte cinikus szájízzel alkalmazni a pedofilokra. De nem is az a furcsa, hogy ez az egy ember hülye volt, hanem hogy senki más sem szúrta ki a dolgot.

Szexizmus, vagy csak mi nem értjük

Az alábbi fotón a szöveg így szól: "Gondolj a jövődre!" A szemüveges csávónál így folytatódik: "Te ma!" A térdet előrebiccentő kiskosztümös csajnál: "Te holnap!" Most ez vagy úgy szexista reklám, hogy mi nem értjük, vagy tényleg nem is kell keresni benne semmi rációt. Hiszen két ember nehogy már ugyanarra gondoljon ugyanazon a napon! A másik gondoljon rá holnap!

Hova tűnt mindenkinek a nyelve?!

No, ez viszont reklámszakmai szempontból is ütős darab lett, de nem lőjük le a poént, mert ebben az esetben ez volna a legszemetebb húzás. Illetve annyi idekívánkozik még, hogy ez már Ukrajnában készült. Vegyük határesetnek!

Vasember jóváhagyása megvolt?

Állj! Itt találod a legfinomabb Shawarmát!

- harsogja rá a járókelőre az alábbi reklám, és valamiért feltételezni merjük, hogy nem fizettek ezért a képért egy kopejkát sem a rajta szereplő sármos úriembernek.

Miki Egér megb**sz mindenkit

Búcsúkép, kommentár nélkül.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu
Hirdetés
Hirdetés

Kapcsolódó cikkeink

Hogyan kamerázhatta le ennyi orosz sofőr a meteort?

A Cseljabinszk felett elzúgó, milliárdos kárt okozó meteorról érdekes módon egy csomó videó felkerült az internetre. Na de miként lehetséges ez? Honnan tudták az autóvezetők, hogy ez fog történni?

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Könnyű

Hirdetés
Hirdetés
Tovább az oldalra