Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Kis hableány és a sebészi szike találkozása

A szépészeti beavatkozásokat végző cégek némelyike egészen kreatív módon képes reklámozni magát. Példákat sorakoztatunk!

Mivel egy olyan szakmáról beszélünk, ami már természeténél fogva megosztja az embereket - hiszen ki ne bocsátkozott volna már vitába annak kapcsán, hogy a mellnagyobbítás jó és önbizalomnövelő dolog, vagy épp ellenkezőleg, ördögtől való? -, a reklámügynökségeknek a szokásosnál is jobban gatyába kell rázniuk magukat, ha egy ilyen vállalkozásnak készítenek hirdetést (főleg azért, mert ha elszalad velük a ló, a reklámhatóságok pillanatok alatt betilthatják a végeredményt). Vékony jégen táncolnak tehát, amin könnyű elcsúszni, de talán pont emiatt is sikerült egy-egy plasztikai sebészetnek igazán bomba reklámot készíteniük. Nézzük csak, hogyan találkozott a kreativitás ezzel a necces témával!

"Tiéd a dicsőség, de más fizet érte"

Így hangzik a szlogenje az alábbi, törökországi hirdetésnek - utalva arra, hogy ezt a bizonyos valaki mást , régi önmagunkat hagytuk a hátunk mögött, amikor felfeküdtünk a műtőasztalra, vagyis az átalakításért még ő fizetett, mi már csak a gyümölcsét szüreteljük. Fortélyos és erős üzenet, valószínűleg működött is.

Uszonyból kecses lábak

"Valóra váltjuk a tündérmeséket" - állítja magáról ez a cég, a képen pedig Arielt, a kis hableányt láthatjuk, miután megszabadították pikkelyes alfelétől, és a helyére szimpatikus női lábakat varázsoltak. A reklám egy másik verziójában ugyanebben a stílusban egy zöld békát látunk a műtőasztalra heveredni, belőle aztán fess királyfi lesz. Az üzenet a napnál is világosabb: kinek van szüksége boszorkányságra, tündérekre vagy egy bűbájós csókra, ha kéznél van egy jó plasztikai sebész?

Saját orvosával reklámozta magát

...az Advanced Cosmetic Surgery: a 48 éves Halina Ashdown Shiels neve mellé olyan titulusok is kerültek, mint nagymama és ügyvezető igazgató, ő maga pedig egy tükörből, pucéran leskelődik a plakátról. Az alábbi, tizenkét évvel ezelőtti fotón még büszkén áll Dublinban az egyik óriásplakát előtt - az összképen már csak az ront valamelyest, hogy a cég nemsokára tönkrement, miután egy hatgyerekes családanya meghalt a műtétből való felépülése során.

"Nem csak a testedet változtatja meg"

A Mccann Erickson ügynökség kolumbiai tagozata hozta össze ezt a reklámot, ami aztán egy rangos díjat is elnyert, nem véletlenül. A tipikus előtte-után a képek mintájára itt egy-egy női kacsót látunk, de először még csak úgy magában, aztán már egy jegygyűrűvel - vagyis rettentő alattomos módon játszottak rá arra a rettentő alapvető női igényre, hogy minden leány szeretné, ha asszony válhatna belőle (ehhez meg szépnek kell lenni, ugye).

Nyugat.hu

Ilyen orrod is lehetne

Ezt sugallja a pohár, amire egy közel tökéletes orrot rajzoltak a torontói kreatívok, hogy aki iszik belőle, oldalról e közel tökéletes orr birtokosának tűnjön. Ma már ezernyi továbbgondolt változata van ennek a szemtelenül eszes szemfényvesztésnek, de tény, hogy amikor megjelent a piacon, lehengerlő hatása volt.

Tajvani klinika és a tárga nyílt szemek

Népük jellegzetes karakterológiáját vette alapul az alábbi zseniális (bár már az etikátlanság határterületét súroló) reklám, aminek mottója így szól: "Az egyetlen dolog, ami miatt aggódnod kell, hogy hogyan magyarázod majd meg a gyermekeidnek."

Mellet növeszt a névjegykártya

Reklámfelület persze nem csak a tévé képernyője, egy utcai oszlop vagy egy óriási tűzfal lehet, de akár egy zsebből előrántható névjegykártya is. Az alábbi kártya közepén, egy női alak mellénél két kör van kivágva, a keménypapír helyén pedig egy-egy gumilapocska feszül, amin ha átnyomjuk ujjbegyünket, látni fogjuk, hogy a tulajdonos, Dr. Hajnal Kiprov mire képes a műtőjében. Cseles!

"Szüless újjá!"

A Sixtus-kápolna mennyezetfreskója, azon belül is az Ádám teremtése című jelenet milliókat ihletett már meg, de a Photoshop-művészek csak nagyon kis hányada volt képes eredeti, nem izzadságszagú továbbgondolásra. Az alábbi megoldás mindenképpen köztük van: a kedves (leendő) páciensnek csak meg kell nyomnia a lift gombját, ami a harmadikra visz, és hamarosan új emberként távozhat.

Ugyan mi most kreatív reklámokat mutattunk, ez nem jelenti azt, hogy teljes mellszélességgel kiállnánk a szépészeti beavatkozások mellett - inkább azt mondjuk, hogy bárki, aki ilyesmin törné a fejét, előtte informálódjon, olvasson a témában bőségesen, és sose feledje, hogy mint oly sok mindennek, ennek is megvannak a maga buktatói .

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Könnyű

Tovább az oldalra