Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Gigaplakáttal és vicces videókkal indítja az új szezont a Weöres Sándor Színház

Amit csak tudnak, bevetnek, hogy becsalogassák a régi és az új nézőket.

Valószínűleg nem árulunk el újdonságot azzal, hogy sok egyéb mellett a színházak is megsínylették a járványhelyzetet. A kissé foghíjas 2020/2021-es évad lezárása Zöld színház, kulturális magazin, műhely és új darabok – Így csalogatja vissza a nézőket a Weöres Sándor Színház June 17. 13:01 után viszont most újult erővel vágnak bele az új szezonba.

A szombathelyi Weöres Sándor Színház például egy új mecénás rendszert vezetett be, melynek részeként nagy cégek is bekapcsolódnak a kultúra támogatásába. Közülük ketten most összefogtak és a város legnagyobb reklámfelületét bocsátották a színház rendelkezésére, hogy új lendületet adjanak vele a bérletkampánynak – tudtuk meg Horváth Nórától, a színház új kommunikációs vezetőjétől.

A középpontban a fiatalok és a szerelem

Ez a gigaplakát ráadásul az egyik legforgalmasabb utcában, a Thököly utca egyik tömbházának oldalán található és a társulat két fiatal színésze, Herman Flóra és Jámbor Nándor hirdeti rajta, hogy „új évad, új szerelem” – hiszen fiatalos lendülettel kezdik el az új évadot és szinte minden darab valamilyen formában a szerelem köré épül.

WSSZ oriásplakát
Új évad, új szerelem.
Mészáros D. Zsolt

„Szélesebb a kínálat az új évadban, így abban reménykedünk, hogy mindenki talál az ízlésének megfelelő darabot és még több szerelmese lesz a színháznak itt Szombathelyen. Szeretnénk behívni a fiatal generációt is, mert úgy vettük észre, ezen a területen még bőven van munkák” – mondja Nóra.

És hogy mi mindennel próbálják még a színházba csábítani a fiatalokat? Na meg persze a régi motorosokat is, hiszen érezhetően óvatosabbak, megfontoltabbak lettek az emberek a pandémia óta. Nos, igyekszenek minden felületen a bérletvásárlásra buzdítani az embereket, hiszen ők az alappilérei a színháznak, egyfajta biztonságot is adnak a társulatnak.

Teszik ezt a már említett gigaplakáttal és olyan rövid, vicces videókkal, amikkel a fiatalokat célozzák. A héten például egy „Szia Uram…”-videóval rukkoltak elő, amivel nagyot taroltak a Facebookon. Hasonló kreatív megjelenésekkel készülnek még a jövőben is.

Mindig az adott helyzethez alkalmazkodnak

Megkérdeztük azt is, hogy mire számítanak a már sokat emlegetett negyedik hullámmal és esetleges korlátozásokkal, bezárásokkal kapcsolatban. A jelenlegi rendelkezések szerint a színházat lehet látogatni, így nem is lazsálnak.

Szombaton lesz például az új évad első előadása a színházban, a már korábban is játszott Farsangot adják elő. Aztán szeptember 11-én délután beveszik a szombathelyi Fő teret is a Weöres T.É.R. keretében és bemutatják az évad darabjait, az alkotókat és a társulat új tagjait is. De lesz zene, beszélgetések, élő társasjáték és még sok minden más, a napot pedig Az ígéret földje című darabbal zárják a Püspöki Palotában.

Ezeket és a legelső bemutatót, ami az Ájlávjú musical lesz október 1-jén, reményeik szerint meg tudják tartani a jelenlegi szabályozások mellett, de ha lesznek szigorítások, akkor alkalmazkodnak majd ezekhez.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Kultúra

Tovább az oldalra