Még csak teszt üzemmódonban fut az Éljen Szombathely mobilalkalmazása

Olvasónk ugyanis megpróbált egy esetet bejelenteni a mobilapplikáción keresztül a választások után, de egy kis probléma adódott, úgyhogy inkább hozzánk fordult. Mi pedig utánajártunk.

Kedden dél tájban érkezett szerkesztőségünkbe egy fotó, amit még november 2-án készített egy olvasónk, és amin temérdek szemét látható. Mint kiderült, az Újvilág utca és a 86-os főút összekötő útján, a garázsoknál lévő árokban landolt ez a sok lom. Olvasónk arra gyanakszik, hogy egy utánfutóról boríthatták le a hulladékot, ami egyébként az egész árkot beteríti.

25 éves a Nyugat.hu. Ne feledd, ide kattintva támogathatod következő 25 évünket!
Támogatom

A problémát azonnal jelezte is az Éljen Szombathely! szeptemberben indított alkalmazásában Problémát észlelt Szombathelyen? Jelentse be az Éljen Szombathely alkalmazásban! 2019. September 23. 17:50 , amit ugyebár azért fejlesztettek, mert a lakossággal közösen szeretnék vezetni a várost, ennek a tervnek pedig ez volt az első eszköze.

A látottakat fotókkal mellékelve jelentettem azonnal az Éljen Szombathely applikáción ahonnan azóta sem érkezett válasz. A jelentés elfogadásra vár... Pedig ha jól emlékszem gyors reagálású csoportról beszéltek...

– írta olvasónk, akiben ezek után teljesen jogosan fel is merült a kérdés, hogy működik-e egyáltalán az applikáció vagy csak egy egyszerű kampányfogás volt?

Olvasó

Próbáltunk utánajárni a dolognak és Tóth Kálmán, az Éljen Szombathely elnöke elmondta, hogy rengetegen használják alkalmazást, amiről tudni kell, hogy

még tesztüzemmódban fut.

Tehát még sok javítás és fejlesztés vár rá, ezért bizony előfordulhat, hogy egy-egy bejelentés feldolgozásához több időre van szükség. Ráadásul jelenleg még felállítás alatt van a városházán az a négyfős, úgynevezett gyorsreagálású csapat is, aminek ezeket az ügyeket kezelnie kell majd.

Egyelőre türelmesnek kell lenni. Ha viszont valaki azt a választ kapja egy bejelentés után, hogy elutasították, az többek között azért is lehet, mert hiányosan töltötték ki a bejelentőívet.

Az appon belül egyébként van egy olyan lehetőség is, hogy mindenki fel tudja venni a kapcsolatot a saját körzetének képviselőjével. Tehát, ha napok óta nem érkezett semmilyen visszajelzés, de érdekel valakit, hogy foglalkozik-e valamelyik ügyosztály a bejelentett problémával, vagy éppen hol tart a folyamat, akkor a képviselővel érdemes keresnie.

Tóth Kálmán szerint tehát

jól működik ez a rendszer, és nem csak egy kampányfogás volt.

Egyébként azt is elárulta, bíznak benne, hogy hamarosan stabil lábakra áll rendszer, és arra törekszenek, hogy minél hamarabb tudják kezelni a beérkező problémákat.

Időközben

ismét jelentkezett olvasónk, szerdán ugyanis megérkezett a válasz

az Éljen Szombathely!-től: „Dolgoznak a bejelentésen, úgyhogy remélhetőleg a szemét mihamarabb elszállításra kerül” – írta.

Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk, vagy küldjön róla fotót. Akár névtelenül, titkosított üzenetküldő rendszerünkön keresztül itt, vagy facebook messengeren ide kattintva. Esetleg emailben, itt: jelentem_KUKAC_nyugat_PONT_hu

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!

Jelentem