Teljesen megváltozik a Spotify kezdőképernyőjének megjelenése, melynek következményeként egy egyszerű zenei streamingszolgáltatás helyett sokkal inkább hasonlít majd a platform a TikTokra vagy az Instagramra.
A svéd cég az elmúlt években dollármilliókat fektetett podcastok, hangoskönyvek, élő hanganyagok megvásárlásába, gyártásába, valamint rövid videókat tűzött be a népszerű előadók dalaihoz, amellyel a zenehallgatás mellett a vizualitásra is egyre nagyobb hangsúly került. Ezt a trendet folytatják.
A dizájnbeli átalakítás mellett a mesterséges intelligencia is nagyobb hangsúlyt kap majd az alkalmazásban. Továbbfejlesztik például a Smart Shuffle funkciót, amely ideiglenesen hozzáad zeneszámokat a már meglévő lejátszási listákhoz. Kiterjesztik a néhány hetes DJ-funkciót is: rövid érdekességeket kapunk majd a zeneszámokról, és válogatásokat is össze tud rakni nekünk, írta meg a 24.hu.