Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére. További információ

Egy megkopott fényű vasi strand: Gersekarát

A hétvégi nagy melegben ismét strandpapucsot húztunk, most egy híres régi strandot vettünk célba, méghozzá a gersekarátit. Már nem úgy ragyog, ahogy régen.

Idén jártam először a rohonci tónál Strandolás Rohoncon lángossal és Lagzi Lajcsival 2014. July 13. 10:02 és a burgi strandon A burgi strandon a halak lábfetisiszták, de cserébe király jégkrémek vannak 2014. July 28. 07:47 is, be kell valljam Gersekarátról is rengeteget hallottam, de ezidáig nem jártam ott. Én már csak ilyen vagyok, aki most veszíti el sorra a környéki strandszüzességét. No de lépjünk is túl ezen, haladjunk tovább Szombathelyről Gersekarát felé, helyenként lassító útépítésekkel negyven kilométeres utunkon.

A strand a kapuból

Na itt a kert

A strand területére belépve egyből üdvözöltem, hogy nem kellett belépőjegyet fizetnünk, máris húztam egy strigulát a pozitív oldalra. Nem volt zsúfolt a közeg, leginkább csak a baráti társaságok és kisgyerekes családok heverésztek a fűben, idősebbeket nem láttunk (bár ez betudható akár a fülledt, kínzó párás meleg időjárásnak is.)

Nem volt nagy tömeg
Garai Antal Atom

A víz jó - nyugtáztam. Leért a lábam, nem ettek meg a halak A burgi strandon a halak lábfetisiszták, de cserébe király jégkrémek vannak 2014. July 28. 07:47 , hőmérséklete kellemes. A távolban jetski csapatja bugyogva a hullámokat, a barátnőm termetes bögölyt hesseget el vállamról, kifelé jövet kagylóra lépek, tiszta élménydús az első pár perc a vízben.

Együnk egy lángost!

Jelezte a nőm, nekem pedig akkorát mordult erre a gyomrom, hogy egyesek az égre tekintve viharfelhőket kezdtek keresni. Körbejárva nem találtuk meg a kajáldát, egy bezárt büfét és egy popcorn+vattacukor árust leltünk csak. A jetskiseknél sem jutottunk előbbre, strandkaják ott sem kaphatók. Csak ital és rágcsálnivaló van mindenütt, rossz ötlet volt szendvics nélkül elindulni otthonról, de legalább az ebéd még ott lapult valahol a gyomrunk mélyén.

Vattacukor és popcorn
Garai Antal Atom

A büfé melletti kempinget és az egyéb épületeket nézve azt állapítottam meg, hogy itt van valami élet, de valahogy mégsem. Olyan az egész, mint egy balatoni szálloda, ami szezonon kívül is nyitva van, de csak a földszint használható és a gondnok néninél kell csengetni a kulcsért.

Khmmm...
Garai Antal Atom

A fű le van nyírva, de nem mindenhol. Az egyik vízibicikli ott rohad egy fa alatt, a másik a kissé fentebb pihen a fűben. Van játszótér, öltöző, ingyenes WC, de ha elegendő ideig krúzolunk a strandon, akkor megtaláljuk a büfé mögötti WC-ket is, ahol (a nőiben) meztelencsigakolónia vert tábort, így nyáriszünetes biológus hallgatók is megtalálhatják a strandi elfoglaltságot maguknak.

Trambulin
Kiékelve

A trambulin lábát helyettesítő fadarab miatt az ugrálást kihagytuk, labda és könyv hiányában maradt a fürdés és a napozás, bár egy strandtól mást nem is vár nagyon az ember. Mondjuk egy csúszda vagy egy pecsenyés azért bőven elférne, de az is igazm hogy a jetski folyamatosan szeli a vizet, arra biztos van kereslet.

Jetski
Garai Antal Atom

Már nem ragyog úgy, mint régen.

Mondja a másik felem, aki sokszor járt itt korábban. Nekem nincs viszonyítási alapom, csak azt látom, hogy kevésbé megy már itt az üzlet, mint ahogy mesélték, a fénykorában. Kicsivel később, korgó gyomorral vágtunk neki a hazaútnak. Hogy őszinte legyek nem rossz a hely, környékbeliként járnék is oda, de Szombathelyről (ha nem akarunk jetskizni) talán érdemesebb Ausztria felé venni az irányt, sokkal élvezhetőbb strandokat lelni a határ mellett.

Garai Antal Atom
Látott valami érdekeset, izgalmasat, szokatlant? Írja meg nekünk vagy küldjön róla fotót, akár névtelenül is facebook messengeren ide kattintva vagy emailben: jelentem@nyugat.hu

Kapcsolódó cikkeink

A burgi strandon a halak lábfetisiszták, de cserébe király jégkrémek vannak

Leteszteltük az alig harminc kilométerre lévő burgi tavat. Megkapó élmény volt!

Strandolás Rohoncon lángossal és Lagzi Lajcsival

Először jártam a rohonci strandon, úgyhogy nekem ez élmény volt. Megírom.

Hol fürödjünk? - Vasi tó-börze II.

A Rába rőzsegátján, békakeringő a Vadása partján, parkoló-keresgélő a zalai Borostyán közelében...

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!